Obecní úřad Sobotín oznamuje vyhlášení veřejné výzvy na obsazení pracovní pozice lesník Obecního úřadu Sobotín
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR),
- věk min.18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- sřední lesnické vzdělání
Požadavky pro podání přihlášky:
- platný řidičský průkaz skupiny B
- aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, práce s internetem)
- fyzická způsobilost k výkonu činnosti
- organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení a pečlivost
- občanská a morální bezúhonnost, dobrý zdravotní stav
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
K přihlášce doložte:
- životopis + přehled dosavadní praxe
- výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pro přijetí přihlášky jsou nezbytné všechny výše uvedené dokumenty. Nebudou-li dodány v předepsaných lhůtách, považuje se přihláška za neplatnou.
Místo výkonu práce: Obecní úřad Sobotín
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou za MD , Nástup možný od 1. 9. 2021 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na Obecní úřad Sobotín, Sobotín 54, 788 16 Petrov nad Desnou, k rukám starostky obce Ivety Fojtíkové nejpozději do 31. 7. 2021 informace k pozici podá Iveta Fojtíková, starostka obce, tel. 777 757 688.
Obecní úřad Sobotín si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že ObÚ Sobotín bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Iveta Fojtíková, starostka